15 Temmuz 2010 Perşembe

Bir Vampirin Güncesi(2)

bir elimde beyaz $arap kadehi diger elimde $i$esi, boynumda meralin dilinin islakligi ve di$lerinin sivriligi sessizce olacaklari bekliyorum.


-hmm.parfumun cok etkileyici.

diyor.tebessum ediyor hissediyorum.ama tebessumunde bir vah$ilik bir huzursuzluk, bir karanlik var sanki.ellerimde $arap $i$esi ve kadehi meral’e dogru donuyorum.ke$ke hic konu$madan kaldigi yerden devam etseydi i$ine diye du$unuyorum ama aceleci davrandigim icin de bir yandan kendime kiziyorum.gece bizim, gun bizim, saatler dakikalar her $ey bizim.sabirli olmak alinacak olan keyfi cogaltacaktir.

beyaz $arap dolu kadehi meral’e uzatiyorum, diger elimde kendi kadehim.

-kar$ila$mamizin ve tani$mamizin $erefine kadeh kaldiriyorum..

diyorum ve kadehimi meral’in kadehi ile toku$turuyorum.gozgoze geliyoruz.bir sis perdesinin ardindan gozuken gune$ kizilligi sariyor meral’in gozlerini.gozlerimin en derinine bakiyor zeytin siyahi gozleri ile, urkuyorum.

-bundan sonra ya$ayacaklarimiza kaldiriyorum kadehimi ben de..

diyor ve guluyor.bir yandan icimi yeniden bir urperti kaplarken bir yandan da seviniyorum.kafamda ki “acaba?” sorularinin hepsi bu gece ile alakali meral’in cumlelerinden sonra sonra eriyor.kesin emin oluyorum ki bu gece meral kollarimda olacak, inlemelerini $imdiden kulaklarimda hissedebiliyorum.

meral elinde beyaz $arap kadehi ile birlikte tam kar$imdaki koltuga oturuyor, bacak bacak ustune atiyor ve kirmizi gece elbisesinin oldukca comert yirtmacindan bronz tenli bacaklari olanca heybeti ile gozlerimin onune seriliyor.hormonlarim el ele vermi$ler beynime baski yapiyorlar.”zaman kaybetme zaman kaybetme zaman kaybetme!”. sabirli olmayi tercih edip meral’in tam kar$isindaki koltuga oturuyorum, yirtmacim yok ve bacaklarim bronz degil, ustelik gece elbisem de yok.meral 1-0 onde goturuyor kar$ila$mayi.$imdilik beraberlige oynuyorum.

-anlatsana erol, neler yaparsin?

diye soruyor.bir kadindan duymayi istedigim en son soru ile kar$ila$iyorum.hem de boyle bir ortamda.

-bilgisayar sektorundeyim.

diye yanitliyorum kisaca.geci$triyorum.

-sen anlatsana meral.gecenin bir yarisi tek ba$ina ustelik senin kadar guzel bir kadin taksim’de onca serserinin tinercinin arasinda ne yapiyor.hic mi kormuyorsun?

-bardan cikmi$tim av ariyordum kendime sonra topugum kirildi.gerisini biliyorsun i$te.

yine guluyor.”av ariyordum” kelimelerine takiliyorum.anla$ilan meral’de yalniz gececek bir geceyi renklendirmeyi du$unmu$.

-bu durumda avini yine de bulmu$ oluyorsun degil mi?

guluyorum ama isteksizce.bir $ey var meral’de, bir karanlik var bir..tam olarak ben de bilmiyorum ne oldugunu.

-kesinlikle.bunu cok yakinda anlayacaksin zaten erol.once $araplarimizin tadini cikartalim.

diyor yine gulerek.

az sonra gun i$iyacak, i$e gitmem gerekecek ama telefon acip haslanadigimi soyleyecegim.umarim cok sorun olmaz.boyle bir firsati tepemem.ben tam bunlari du$unurken gune$ olanca parlakligi ile odamdan iceri yava$ yava$ dolmaya ba$liyor.ama o da ne? meral’in yuz hatlari gerginle$ti, sanki bir $eyden aci cekiyor.hemen bana donerek..

-erol lutfen perdeleri kapatir misin? seninle daha lo$ bir ortamda olmak istiyorum.hem.hem ben biraz utangacim.anliyorsun degil mi.ortamin aydinlik olmamasi lazim.

-nasil istersen meral.

perdeleri kapatiyorum.daha lo$ bir ortamdan kasti ne olabilir ki.geldigimizden beri tum i$iklar yanik evin icerisinde.gune$ i$igi mi fazlalik yapti? diye du$unuyorum ama cokda uzerinde durmuyorum bu tepkinin.aklim bamba$ka bir $eyde $imdi ve sabirsizlanmaya ba$liyorum.

-meral.istersen yatak odasinda devam edelim ickilerimize? orasi tam senin istedigin gibi, son derece lo$ bir ortam.ne dersin?

cumleleri dokuluyor dudaklarimdan.once kendime kiziyorum sabredemedim diye ama meral’in baki$larindan dogru bir harekette bulundugumu anliyorum.cevabini beklemeden ayaga kalkiyorum ve meral’in elinden tutarak ayaga kaldiriyorum.bir elimde $arap kadehi, bir elimde meral’in eli yatak odasina dogru yuruyoruz.daha odaya varmadan meral elimi birakarak arkamdan bana sariliyor ve bir elinde beyaz $arap kadehi diger kolu da bana sarili bir $ekilde vucudunu vucuduma yasliyor.

i$te ba$liyoruz!

$araplari doldururken yaptigi gibi dilini boynuma degdiriyor, dili ile birlikte son derece keskin oldugunu hissettigim di$lerini de.oysa yuzune baktigimda di$lerinin bu kadar keskin olabilecegini hic farketmemi$tim.di$lerine iyi bakiyor herhalde diye du$unup kendimi olanlara birakiyorum.hic hareketsiz duruyoruz yatak odasinin kapisinda.meral’in dili boynumda gezinirken kulagima bir $ey fisildiyor.

-beni affedebilecek misin erol?

ne dedigini anlamaya firsatim bile olmadan bir cift keskin di$ boynumdan iceri giriyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder