15 Temmuz 2010 Perşembe

Bir Vampirin Güncesi(3)

gecen bolumden;


$araplari doldururken yaptigi gibi dilini boynuma degdiriyor, dili ile birlikte son derece keskin oldugunu hissettigim di$lerini de.oysa yuzune baktigimda di$lerinin bu kadar keskin olabilecegini hic farketmemi$tim.di$lerine iyi bakiyor herhalde diye du$unup kendimi olanlara birakiyorum.hic hareketsiz duruyoruz yatak odasinin kapisinda.meral’in dili boynumda gezinirken kulagima bir $ey fisildiyor.

-beni affedebilecek misin erol?

ne dedigini anlamaya firsatim bile olmadan bir cift keskin di$ boynumdan iceri giriyor.

$imdi;

boynumdan emilen kanin $iddeti ile birlikte kulagima cem adriyan’in muzik setinde defalardir calan a capella $arkisi geliyor.

a$k bu gece $ehri terketti.

yağmur gözlerine eline yüzüne

al ısıt elleri çok soğuk

kapa göğsüne

çarpıyor yüzüne

rüzgar ellerine saçına tenine

sev onu kalbi çok çok soğuk

ısıt göğsünde..

insan bu durumda nicin bir $arkinin sozlerine takilir anlayamiyorum.anlamaya bile cali$amiyorum hatta.olmek uzereyim ama icimde ne bir korku var ne de bir endi$e.hani derler ya olmek uzere olan birisinin hayati gozlerinin onunden film $eridi gibi gecer.hayir.benim kulagima sadece a$k bu gece $ehri terketti isimli $arkinin sozleri geliyor.ne bir film ne de bir $erit.sonra aldattigim sevgililerim geliyor aklima bir bir.vucudum sicaklik kaybediyor.damalarlarimda kan kalmamasiya tukeniyor oluk oluk.





yağmur gözlerine eline yüzüne

al ısıt elleri çok soğuk

kapa göğsüne

çarpıyor yüzüne

rüzgar ellerine saçına tenine

sev onu kalbi çok çok soğuk

ısıt göğsünde..



vucudum soguyor ve iyiden iyiye u$uyorum.olum dedikleri bu olsa gerek.aslinda son derece iri yapi gucu kuvveti yerinde birisiyim.ama meral’e kar$i en ufak bir direnc gosteremiyorum.sanirim kanimin son damlalari da meral’in dudaklarini ve di$lerini kirmiziya boyuyor.az sonra ne kanim kalacak ne de ruhum.ama ben sadece u$uyorum.

evet i$te olum ba$liyor.ayakta duramiyorum, bedenim kaskati, bacaklarimda bedenimi kaldiracak kuvvet yok, meral’in kollarina du$uyorum.meral buyuk bir $evkatle bedenimi haliya yatiriyor ve yuzume bir su damlasi du$uyor.hala olmedim, hala hissedebiliyorum.aci yok, dert yok, tasa yok.sadece merak var.neler oluyor?

gozlerimi hafifce ve son kalan kuvvetimle ancak aralayabiliyorum ve meral’in gozlerine bakiyorum.agliyor.cok $iddetli olmasa bile agliyor.gozya$larindan bir kac damlasi soguk ve solgun yuzume du$uyor.gozlerimi acik tutabilecek gucum de tukendi.yava$ yava$ tum organlarim iflas ediyor ama hala yuzume du$en minik ve ilik gozya$larini hissedebiliyorum.

kisik bir ses.

-affet beni erol.yalvaririm affet.ilk degilsin ve bu lanet yuzunden son da olmayacaksin.affet beni.$imdi yapamasan bile uyandiginda affet yalvaririm.

fisiltilari guclukle de olsa duyabiliyorum.meral yaptigindan pi$man.peki o zaman nedir bu olanlar? ayrica aklima takilan bir ba$ka $ey daha var olum cizgisi ile randevuma saniyeler kala.uyandiginda ne demek?

soluk ali$larim tukendi, kalbim atmamak icin inat ediyor ve ben sadece u$uyorum.sadece u$umek.i$te olume giderken hissettigim tek ve son his bu.soguk ve u$umek.

oluyorum.

yağmur gözlerine eline yüzüne

al ısıt elleri çok soğuk

kapa göğsüne

çarpıyor yüzüne

rüzgar ellerine saçına tenine

sev onu kalbi çok çok soğuk

ısıt göğsünde..

buz gibi bedenim, kansiz vucudum ve kapali gozlerimle aklima son gelen $ey olumden sonra hayatin var olup olmadigi.cevabini bile du$unemeden son nefesimi veriyorum yatak odasina uzanan koridorun zeminine serili olan halinin uzerinde.dudaklarimda son ictigim icki olan beyaz $arabin hafif aci tadi ve yuzumde olume kavu$mu$ olmanin belli tereddutu ile.

devam edecek…

yazan: independence

gecen bolumden…

buz gibi bedenim, kansiz vucudum ve kapali gozlerimle aklima son gelen $ey olumden sonra hayatin var olup olmadigi.cevabini bile du$unemeden son nefesimi veriyorum yatak odasina uzanan koridorun zeminine serili olan halinin uzerinde.dudaklarimda son ictigim icki olan beyaz $arabin hafif aci tadi ve yuzumde olume kavu$mu$ olmanin belli tereddutu ile.

$imdi

olum.$u anda beni kucaklayan ve vucut hatlarini tum vucudumda hissedebildigim kadinin ismi bu olmaliydi.oysa ben meral olarak tanimi$tim kendisini.meral uzerime egildiginde nefes ali$ini ve agzindan cikan havayi yuzumde hissettim.o ince ve narin yapili kadinin bedenimi ku$tuyu gibi kucaklamasi ve kaldirmasi olum halinde bile $a$irtmaya yetmi$ti beni.hala anlamdiramadigim $eylerin tam ortasindaydim.oluyordum yahut olmu$tum bilmiyorum hatta ayrimini nasil anlayacagimi dahi bilemiyordum.ortada bir oyun vardi ve ben bu oyunda ebe secilmi$tim.bu cok acikti.meral beni geni$ ve yumu$ak yatagima elinden geldigince nazik bir $ekilde birakana degin bu du$uncelerle dovu$up durdum.sonra gozlerimi aralamaya cali$tim.ba$armi$tim! artik etrafimi gorebiliyordum.etrafimi gorebildigimi anladigim anda muthi$ bir susuzlukla da kivrandigimi farkettim.dilim kupkuru ve bakir tadindaydi.hemen bir $eyler icmeliydim, bunca senedir boyle bir susuzluk cektigimi hatirlamiyorum.fakat garip olan bir $ey daha vardi.oyle hissediyorum ki su benim susuzlugumu giderecek etmen degildi.ba$ka bir $eye dair inanilmaz bir susuzluk icerisindeydim ve o $eyin ne oldugunu bile bilmiyordum.

-neler oluyor meral, ne yaptin bana?

-her $eyi ogrendiginde bana hak vereceksin erol.

-neyi ogrendigimde meral? nedir $u anda hissettiklerim, nedir bu susuzlugumun sebebi? ilac mi verdin bana?

-sabret erol.her $eyi ogreneceksin yava$ yava$.fakat once senden bir $ey isteyecegim ve bunu yapmak zorundasin.

-bana her $eyi anlatmadan once benden bir $ey istemeyi nasil du$unebilirsin!

-buna mecbursun erol.inan bana buna mecbursun.

-nedir o mecbur oldugum $ey?

meral once gomleginin sol kolunun dugmesini cozdu ve ardindan gomleginin kuma$inin kolunu kivirmaya ba$ladi.kivirma i$lemi bitince sag bileginin ic tarafini agzina dogru yakla$tirarak “isir ve em!” direktifini verdi.ne oldugunu tam anlayamadan dedigini yapmak icin muthi$ bir heyecan ve istek duydum.ya bir kabusun icerisindeydim ya da bir korku filminde ba$rol oynuyordum.

ya da..

i$te bu ya da asla du$unmek istemeyecegim bir $eydi.zira aklima gelen $ey dogruysa meral’in soyledigini yapmaktan ba$ka bir $ansim yoktu.

-ne yapiyorsun meral? nedir tum bu cilginliklarin sebebi.

-erol lutfen soyledigimi yap ve ben tamam diyene kadar kanimi em.

-asla!

-ba$ka bir $ansin yok erol.inan bana bunu yapmaktan ba$ka bir $ansin yok.

meral’in bilegi dudaklarima degiyordu artik ve dilim meral’in teninin tadini almi$ti.bir anda tum hormonlarim yeniden ayaklandi.gece yarisindan beri arzuladigim kadinin teni dilimin ucundaydi fakat ortam hayal ettigim ortam degildi.arzuladigim kadin kendi kanini icmem icin neredeyse yalvaracakti ve icimden oyle bir istek fi$kiriyordu ki sanirim yalvarmasina hic gerek kalmayacakti.dilimle yeniden meral’in tadina baktim.enfesti.kokusu oluyu bile diriltecek kadar ba$tan cikariciydi ve sanirim ben zaten oluydum.ya$ayan bir olu.

dudaklarimi meral’in bilegine dogru kapadim ve hafifce ama cok hafifce di$lerimi meral’in bilegine dogru batirmaya ba$ladim.normalde henuz di$lerimin meral’in bilegine degmemesi gerekirken tam dort adet di$imin meral’in bileginde tam istedigi noktayi deldigini hissettim.meral’in yuzu buru$mu$tu, anla$ilan o benimle ayni zevki tadamiyordu.du$undugume ben de bir anlam veremedim.meral’in bilegini delmi$ kanini icmek uzereydim ve bundan inanilmaz bir haz aliyordum.tam o esnada meral’in bileginden agzimin icerisine dogru damla damla kanlar $iddetini arttirarak bo$almaya ba$ladi.meral’in yuzu daha bir aci icerisinde buru$tu ve ben durumun tam anlami ile zevkine varmaya ba$ladim.meral’in bilegini iki elimle kavrayarak bir hayvan gibi kanini icmeye ba$ladim.ta ki meral’in sesi cikana kadar.

-erol dur yoksa ikimiz de olecegiz!

durmuyordum, duramiyordum ve hangi guc beni artik durdurabilir emin olun onu bile bilmiyordum.

ta ki meral tum gucu ile bilegini agzimdan kurtarip, dudaklarima yapi$ip dilini kanli dilimle agzimin icerisinde bulu$turana degin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder